מהם תהליכי המיתוג

תהליך המיתוג הוא תהליך של יצירת זהות ייחודית

למוצר, שירות או חברה, שתעזור ללקוחות לזהות ולזכור את המותג1.
תהליך המיתוג כולל מספר שלבים, כולל מחקר, אסטרטגיה, עיצוב ויישום123. כל שלב חשוב ביצירת מותג מצליח.
בשלב המחקר, אנחנו חוקרים את קהל היעד, המתחרים והתעשייה שבה אנחנו פועלים. מחקר זה יעזור לנו לזהות את נקודות המכירה הייחודיות של המותג שלנו12.
בשלב האסטרטגיה, אנחנו מגדירים את הייעוד, הערכים והמטרות של המותג שלנו. אנחנו גם מייצרים הצהרת מיצוב (positioning statement) שתעביר בבירור את המשמעות וההבדל של המותג שלנו12.
בשלב העיצוב, אנחנו מייצרים את השפה הוויזאלי (visual language) של המותג שלנו. אנחנו בוחרים שם, לוגו, פלאת צבע, אייקוני (icons) ואלמנדי אחרי (elements) שיווֹדְאֵי (reflect) את האֵַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַַּ personality) של המו

יש כמה טיפים ורעיונות שאולי יעזרו לך. הנה כמה מהם:

 

תכנן את המיתוג שלך בהתאם לקהל היעד שלך. חקור את הצרכים, העדפות והמוטיבציות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ובנה את המיתוג שלך באופן שיגרום להם להתחבר ולהתעניין במה שאתה מציע.
בדוק את המתחרים שלך וחשוב על מה מבדיל את העסק שלך מהם. מה הערך הייחודי שאתה מביא לשוק? מה המשמעות וההבדל של המותג שלך? איך אתה יכול להדגיש את החוזקות והייחודיות של העסק שלך באמצעות המיתוג?

דילוג לתוכן