עתיד השותפות שלנו כמשרד פרסום עם מערכות ה AI

מה זה בכלל ai?

העולם הדיגיטלי משתנה במהירות רבה, ועם זאת הצרכים וההתנהגויות של הלקוחות. בתחום הפרסום, אנחנו צריכים להיות מוכנים להתאים את האסטרטגיות, המסרים והערוצים שלנו למציאות החדשה. אבל אנחנו לא לבד: אנחנו יכולים להשתמש בעזרת ה AI.

AI הוא ראשי תיבות של Artificial Intelligence, או בעברית: בינה מלאכותית. מדובר במערכת שמסוגלת לחשב, ללמוד, להבין וליישם מידע באופן אוטומטי. ה AI משתמש באלגוריתמים מתקדמים, בניתוח נתונים ובלמידה עמוקה (Deep Learning) לבצע משימות שבעבר היו שמורות לאנשים.

אבל איך ה AI יכול לעזור לנו בתחום הפרסום? הנה כמה דרכים:

  • חיזוי. ה AI יכול לעזור לנו לחזות את ההעדפות, הדרישות, התנהלו̈יו̈ת והתחרו̈יו̈ת של הלְַחֵבְַרְ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. 

האם ai יכול לעזור לנו בפרסום?

ה AI יכול לעזור לנו לייעל את התהליכים, הכלים והמשאבים שלנו בתחום הפרסום. ה AI יכול לבצע משימות שחוסכות זמן, כסף ואנרגיה, כמו לייצר תוכן, לבחור ערוצים, להתאים מסרים, לבדוק את הביצועים ולשפר את המרחב.
  • התאמה. ה AI יכול לעזור לנו להתאים את הפרסום שלנו ללקוח המיועד. ה AI יכול להבין את ההתנהגויות, העניינים, הרגשות והמשוב של הלקוח, ולהציג לו את המוצר או השירות שלנו באופן אישי, משמעותי ומשכנע.
  • חדשנוַּת. ה AI יכול לעזור לנו לחדש את הפרסום שלנו באמצעוַּ של יִַחַד. ה AI יכול להביא לנו את הרעיו̈נו̈ת, ההשראו̈ת והאי̈‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ַנְְַ שאנחנו צריכים ליִַדֵע מִַדָע מִַדָע. ה AI יכ
  • דילוג לתוכן