כיצד אפשר לשלב ai בפרסום

כיצד אפשר לשלב ai בפרסום

בואו נדבר על זה ai לא באמת יכול(עדיין) להחליף את המוח האנושי.

עם כמה שזה נראה לכם תמוהה בעל מקצוע אמיתי כזה בעל ניסיון יודע לקחת פרמטרים סופר חשובים ולחשב אותם בצורה כזו שתפיק את הרווח המקסימלי ובכל זאת עסקים קטנים יכולים להעזר מאוד בכלי ה- ai.

אבל לפני שנדבר על הכלים הכי משמעותיים לפרסום באמצעות ai בואו נדבר מעט על החסרונות שבפלטפורמה

החשש הקטן ביותר הוא שאדם שאינו בעל מקצוע לא יתאים צבעים נכון

במקרה הגרוע הוא יעשה נזק בלתי הפיך למותג, יבצע הפרות של זכויות יוצרים ו/או יוזיל את המותג.

אחד הסיפורים הידועים הוא שלפני כמה שנים נכנסה הכאנבה לעולמנו אחת ממנהלות לקוח של מותג האמבוגרים מפורסם מאוד החליטה לעלות לאוויר קמפיין שהיא עיצבה בעצמה דבר שגרר מלא תגובות זועמות ברשת.

שימוש ב- ai יכול להיות מדהים לצורכי השראה והעשרה, אנחנו חושבים שהם חובה בתהליך השיווק. הם עצמתיים ומפתיעים הקופי, העיצוב יכולים לקבל ערך מוסף אדיר מכלי ה ai האלה אבל בהחלט לא יכולים להחליף אדם.

עם זאת עסקים קטנים צרים להתחיל מלהבין לעצמם את שורת הרווח לכן אנחנו בהחלט ממליצים להם שאם ובמידה הם רוצים להפיק לוגו, פלייר כרטיס ביקור או עיצוב פוסט הם יכולים בהחלט להשתמש באחד מכלי ה ai.

 

כלי ה-ai הבולטים כיום ושבחלקם גם אנחנו משתמשים:

Chat gpt – אי אפשר להתחיל את הרשימה הזו מבלי הכלי העצמתי הזה, אנחנו סבורים שזה כלי שמאוד מתאים לשאלות שהן יותר טכניות ופחות פילוסופיות בכל זאת לעיתים הוא נותן מידע שגוי ובכל זאת כשאנחנו שאלנו אותו ״מה הצבע הנכון ללוגו עבור מאמן עסקי״

זו הייתה תשובתו:

״בעיקר, צבעי הלוגו עבור מאמן עסקי יכולים להיות צבעים מקצועיים ומרשימים. נציין שכחול, שחור, אפור וירוק כצבעים שנראים הכי מתאימים לעיצוב של לוגו למאמן עסקי. עצות אחרות חשובות הן להביא את הסגנון הכללי של העסק ואת יעדיו לתחשיב ולנסח את ההודעה הרצויה בצורה מועילה ומקצועית״

Midjerny– את מידג׳רני הכרנו כבר בשבוע הראשון שהיא יצאה- הלכנו הכי מהר שאפשר למנוי היוקרתי שבתשלום. בעניינו ללא כל צל של ספק הכלי שהנגיש את ה ai בצורה הכי מדוייקתלמעצבים, יוצרי תוכן, ואנשים שפתאום הבינו שאפשר ליצור אמנות בהינד עפעף- או יותר נכון בלחיצת מקלדת. מיג׳רני היא מערכת ai שניתן לכתוב לה מה אתה רוצה לראות והיא מייצרת את התמונה שביקשת, כאן ארץ החלומות (כמעט) בלתי מוגבלת. כאשר  ניתן להזין תיאור פשוט ולקבל תמונה שבתהליכי מיתוג כנראה הייתה לוקחת שעות

דילוג לתוכן