מיתוג סופר - שרביט מרקט

איך למתג סופר? מהמדף לשולחן!

בשעה טובה עוד סופר עומד להיפתח בארצנו הקטנטונת, אז איך תוכלו לדאוג לעצמכם לנקודת הפתיחה הטובה ביותר?

 ובכן, בתור משרד העוסק בתחום למעלה מ-20 שנה…(כבוד לנו ולכם)

ויודע דבר או שניים על עולם הפרסום והדיגיטל, אנחנו מרשים לעצמנו לחשוף בפניכם את מסמך הזהב שלנו, הכללים פשוטים והביצוע פשוט הרבה יותר. הוא יכוון אתכם, יעניק לכם טיפים בלעדיים שלא תוכלו לקבל בשום מקום אחר… וזהו בגדול.

קבלו מאיתנו באהבה את 5 כללי הזהב למיתוג סופר- מרקט *פלוס בונוס של איך עשינו את זה מדהים (אם יורשה לנו ויורשה) עם "סופר שרביט":

החלק שלנו

% 0
קופי
% 0
ניהול פרוייקט מול הלקוח
% 0
עיצוב וארט

1. "זכור מי אתה" (מופאסה- פרק א, פסוק 5)

יצירת קשר עם הקהילה המקומית: אתם חייבים להכיר את הקהל, צרכיו ויכולותיו.

לגרום לו לתחושת שייכות "אנחנו זה אתם",לעשות בדק בית ולחקור מהם המוצרים הכי מבוקשים בכמה הם נמכרים, ולא פחות חשוב, איזה מוצרים התושבים מתקשים להשיג, כך תוכלו ליצור "פור" על מתחרים מקומיים.

צרכנים מעדיפים לקנות ממקום שמזהה אותם ומתייחס אליהם כאנשים ייחודיים.

איך עשינו את זה?

דבר ראשון, פרסמנו את "הסיפור מאחורי הסופר" מי אנחנו, למה דווקא בשכונה הזאת? מה הקשר שלנו אליכם? כאן מודים, היה לנו פור, התברכנו בקבוצת אחים שהחליטו להקים עסק משפחתי, ורק מהצד שלהם כיסינו חצי שכונה, (סתם נו) אבל הסיפור היפה של אחים שמקימים עסק יחד, עשה עבודה לא רעה.

כמובן שבדקנו בפייסבוק של קבוצות בעיר, שאלות כמו – "מישהו יודע איפה אפשר להשיג"," הביאו כבר את.."

במקרה שלנו היינו ה"נחליאלי" של הקרמבו. על "כביסכל" שמעתם? לא…? גם אנחנו, עד שהתחלנו לחקור…

בנוסף בדקנו בקבוצת הווצאפ השכונתית, עבור אילו מצרכים נוסעים מחוץ לעיר/ לרשת גדולה כדי לרכוש והבאנו אותם כמבצעי פתיחה שוברי שוק, תודו שאהבתם.

  1. "לא בגלל משו":

אבל שיווק ממוקד דיגיטלי לפי מחקר אחרון של גוגל וישראכרט 93% מהישראלים קונים אונליין!

גם אם אתם לא מתכוונים לפתוח חנות אונליין, כדי להגיע לכולם אתם חייבים להשתמש בפלטפורמות שמגיעות לכולם- פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וגם עיתונים, כן כן תורידו גבות, המקומונים של שישי בבוקר יכולים לשמש לכם אחלה פתיח לראשון בבוקר.

איך עשינו את זה?

זה מאוד מתקשר לסעיף 1, הוצאנו ברושור "ברוכים הנמצאים" עם קוד סריקה, הקוד סריקה לוקח אתכם לקבוצת-"החברים של שרביט" חסר לכם משהו? אתם רוצים שנזמין לכם נשמור בצד…?ההודעה מגיעה ישר אל האחראי משמרת והופ הפכתם להיות חלק מהמשפחה, ומקבלים מספר למאגר הלקוחות של העסק,

יש לכם מבצע? יש לכם לאן לשלוח.

כמובן שזה על קצה המזלג  (אתם לא מצפים שנגלה לכם הכללל, אחרת תצטרפו אלינו?)

3."תכינו את עצמכם לחתונה":

כשאתם באים לפתוח מכולת שכונתית, התושבים יבחנו אתכם כמו שבוחנים חתן עתידי…

זה מתחיל בחיצוניות ומגיע עד לקול (מוזיקה), ריח ואפילו פינוקים. מה אתם תתנו להם שהם לא יכולים לקבל במקום אחר? בלאומי למשל דואגים להפיץ ריח של עשבי לימון עם טיפת לענה, מה שאמור לגרום לכם להרגיש בספא לוטוס, בזמן שמבשרים לכם שהעלו לכם את העמלה.

אנשים גם אוהבים לקבל מתנות קטנות, צ'ופרים… דברים שיעלו לכם מעט, אבל יעניקו לכם וללקוחות העתידיים שלכם הרבה יותר:)

איך עשינו את זה?

הכי פשוט, הכי יפה- חילקנו חלה ובקבוק יין לשבת, כל מי שהגיע וקנה בסופר, קיבל משהו קטן לשבת,

אח"כ אפשר להתנות בקנייה מעל…אבל בשבוע הפתיחה דאגנו לתת דגש על "אנחנו כאן כדי לפנק"

ומה יותר כיף, מלדעת שהשם של העסק שלך יעלה לטובה בשולחן שישי? (ראיתם איך התחזקנו בשנייה?

 

4. מי אמר שאתם מיוחדים?

בזמנים שהכל מגיע אינסטנט, אתם חייבים להיות סופר יצירתיים, לבחור את הצבעים הנכונים שיתפסו את העין, את הגיאומטריה המדויקת בעיצוב וגם לדעת ל"צאת לפרסומות" בזמן הנכון ובמקום הנכון.

איך עשינו את זה?

מעבר למיתוג גרפי מסוג "איי סטופא" – אל תטרחו לחפש, המצאנו מושג (עליו נרחיב בנפרד)- הכוונה לעיצוב שיגרום לעוברי אורח לעצור דקה, לפני שהם שוקלים להמשיך…יומיים לפני המונדיאל: שרביט מרקט פינק במארז "הכל כלול" למונדיאל:שישיית בירות+ פיצוחים +חטיפים+ שוקולד לאישה+חד'פ שהיא אפילו לא תצטרך לשטוף! ב 100 ש"ח

או מה שעשינו בוולנטיין לא זוכרת מה

 

5. "לא יהרוג אותכם אם תעזרו קצת"

עסק שמשתתף ותורם לקהילה המקומית, בפעילויות כמו תמיכה באירועים מקומיים, עמותות,

ואפילו תרומה במקרים פרטיים בעיר, מעבר לכך שזה מביא לקידום במיתוג, זה גם יהפוך אתכם לעסק של אנשים טובים ומי לא רוצה לקנות מאנשים כאלה?

איך עשינו את זה?

אנחנו לא מדברים על מתן בסתר,   (אופציונלי  אבל אם תראו ילד משחק עם חולצה של סופר שרביט:)…

או- אבל נתן דוגמאות- אזכרות, חגים- אוכל למשפחות נזקקות, תרומה של חולצות לחוגי ילדים בשכונה…)

ולסיום טיפ ששווה זהב:

  1. סקר שוק- מעבר לבדיקת מחירים, האספקה: תזמינו מספיק "שלא יחסר" אבל אל תתפתו למלא את הסופר במוצרים שהתוקף שלהם, קצר יותר מאפצ'י…

רוצים לעשות "רעש"? תעשו מיקס- בחזית מוצרים איכותיים+ מבצעים מטורפים על מוצרי "תמיד":

תמיד טוב שיהיה בבית ותמיד בתוקף – ספגטי, סוכר,שמן, רסק עגבניות,שימורים…

אז תודה שהייתם איתנו, תקפצו לבקר שוב:)

 

עיצוב לדפוס

מיתוג ברשתות חברתיות

פרוייקטים נוספים

לקבלת פרטים ותיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים או התקשרו עכשיו: 050-97-888-26

דילוג לתוכן